VERZEND INFORMATIE

 

Leveringstijd

Wij streven ernaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren.

Indien wij de artikelen niet op voorraad hebben, maar onze leveranciers wel, dan kun je op een leveringstijd van ongeveer 6 weken na ontvangst van betaling rekenen. Wanneer wij verwachten dat de leveringstijd langer zal zijn, dan wordt je hiervan per email op de hoogte gesteld.

Verpakking 

2 Cherish – Memory 2 Cherish kan voor de verpakking gerecycled materiaal gebruiken zonder hiervoor vooraf toestemming te vragen.
Alle producten worden zo goed mogelijk verpakt om schade te voorkomen.

2 Cherish – Memory 2 Cherish hanteert de volgende verzendkosten regeling:

De verzendmethode kan tijdens bestelling gekozen worden. Je treft de verzendkosten daarna in het besteloverzicht, dat tevens als orderbevestiging naar uw opgegeven email adres wordt gestuurd.
Voor het grotendeel hebben wij vaste verzendkosten. Bij sommige producenten hebben we verschillende verzendkosten, omdat deze aan het gewicht en de waarde van de bestelling zijn gerelateerd.

De vaste verzendkosten zijn € 4.00 (brievenbuspakket) of € 6.00 en dat zijn de kosten van pakketten tot 10 KG of ivm omvang met een track en trace code. 
De verzendkosten voor het buitenland zijn tot nog toe hoger.

Leveringen binnen de Benelux boven de € 100.00 worden gratis verstuurd. 

Levering van de bestelling

DHL, DPD, Select vracht, GLS, TNT, UPS, PostNL of My Parcel zal proberen de bestelling bij u aan te bieden. Wanneer dit niet lukt, dan zal de bezorger een kennisgeving bij je achterlaten. Met behulp van de instructies op deze kennisgeving kun je de bestelling dan alsnog in je bezit krijgen.

Transportschade

Neem NOOIT een beschadigd pakket aan. Bij bezorging per DHL, DPD, Select vracht, GLS, TNT, UPS of PostNL  dien je dit door de bezorger te laten aantekenen.  Neem vervolgens contact met ons op.

Verkeerd artikel ontvangen?

Je kunt dit natuurlijk aan ons retourneren. Wij verzoeken je hiervoor per telefoon (+31(0)85-1303846) of per email (info@2cherish.nl) contact met ons op te nemen. Uiteraard zullen wij ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt.

Verkeerd artikel besteld?

Mits compleet, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking kun je dit gefrankeerd aan ons retourneren. Wij verzoeken je een kopie van de aankoopfactuur, met vermelding van uw bank- of girorekeningnummer, bij te sluiten. Wij zullen het aankoopbedrag van de goederen dan aan je terugbetalen. Maatwerk artikelen kunnen we helaas niet retour nemen.